fredag, januari 26, 2007

Tre skäl till extas!

Oj.

Det är ungefär vad jag har sagt hela dagen. Först så upptäcker jag att Tasteline har smällt upp en fet bild på mig som medlemsexpert i vegetarisk mat, dessutom med länk till bloggen (skrolla ned lite så ser du en ful gammal bild på mig där jag ser ut som en häst i fejan). Jag som totalt ignorerat tasteline den senaste tiden rusade upp från sängen och satte mig sömdrucket att svara på alla frågor jag försummat.

Oj.

Min blogg har nått över 20 000 besök. Jeez! Jag är stum av lycka att så många läser mig.

Oj.

Men det här, det här slår allting med hästlängder. Den 31 januari har jag har blivit inbjuden att bevaka Årets Kock 2oo7. Årets Kock! OMG! Att jag inte får gå på själva festen utan äta buffémat tillsammans med resten av journalisterna gör mig ingenting, det är liksom så stort att jag inte ens kan greppa det.

Ojojojoj...

6 kommentarer:

Jonas Bergroth sa...

Grattis till allt. Landet törstar och hungrar efter dina betraktelser, det är tydligt.

Anonym sa...

ja, jag undrade lite varför jag aldrig fick svar på min vitkålsfråga, nu blir det vårrullar!

Camilla sa...

Himmel vad roligt!! GRATTIS!

Anonym sa...

shit vad coolt.
Grattis!

Anonym sa...

Jag ser också fram emot Årets Kock. Måste bara säkra barnvakteriet först. Vi ses vid buffébordet ;)

Jessica sa...

grattis :).
Du ska se att du nog inte behöver kulinarisk kockutbildning för att få det här i luften ;).