lördag, januari 27, 2007

Skål Oskar!

Hemulen och jag har folkölskväll ihop. Via mejl.

6 kommentarer:

Oskar sa...

Haha! Skål! *hick*

K sa...

Margit! Jag tycker att du börjar skriva för mycket, jag hänger inte med.

Hanna sa...

Före internets tid satt jag och en kompis i Malmö och Göteborg en hel kväll och drack whisky i telefon. Det var också ganska bra.

Gitto sa...

k: det var bara för att jag inte hade någonting att göra igår... Jag ska lugna ned mig, jag lovar!

Lagers tabberas sa...

Skriv på för katten, det är många som bara skriver någon gång ibland...så man får vänta i en vecka, det är ju ingen idé med blogg då. Idén är ju det ständiga flödet och det lever bara några få upp till
Att supa på distans är väl för övrigt väldigt bra, då får man ha sin del för sig själv.

Jens sa...

Nu har jag skaffat en blogg och jag är så fräck att jag gör smygreklam här! Inte så mycket skrivet än men lovar mycket trevligt framöver, välkomna!