lördag, januari 20, 2007

Förlåt!

Okej, jag lovar: jag ska aldrig mer hålla uppe med mitt bloggande 5 dagar i sträck. Visserligen sjunker min besöksstatisk drastiskt över helgerna, men att ha gått från 260 förra lördagen till 20 personer idag är verkligen såväl knäckande som avskräckande. Att vara ensam hela dagen för att ens pojkvän filmar Kalmarrevyn utan att få mer än tre kommentarer är så sorgligt att det borde göras en film om det.

Så snälla läsare, kom tillbaka! Jag har lammsoppa med rödbetor på blogglut och lovar att jag ska fortsätta vara lika bra, full och rolig som innan. Jag behövde bara lite Stockholms-semester... Deal?

Argh, så nu har jag börjat prata med (skriva till?) mig själv också, med tanke på att jag postar inlägg som ingen läser!

Uppdatering! Jag har insett att jag har något problem med min sitemeter, och att jag inte alls blivit övergiven av mina läsare... Det är dock väldigt frustrerande, eftersom mitt självförtroende har direkt korrelation till antalet besökare på min blogg.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du är tillbaka. Förbereder att göra gulaschen du tipsade om. Ska bara hitta bra paprikapulver vilket ju är en lätt match i Piteå...

Anonym sa...

jag läser din blogg varje dag! Jag gillar. Idag har jag t.om varit inne 2 ggr, vilket ju känns en smula patetiskt när jag tänker efter.

Oskar sa...

Alla kommer tillbaka Gitto, tro mig. Välkommen hem.

Gitto sa...

j: Jag skulle rekommendera dig att beställa från det däringa inörnätt, de har rätt bra kryddor. Nej, skämt å sido, brattberg.com är pålitliga och inte så farligt dyra.

ylva: Du är inte patetisk, du är bra (eftersom du gillar mig MÅSTE det vara någonting visst med dig - eller hur!)! Däremot är jag patetisk som postar 5 inlägg på en lördag. Men är jag ensam kan jag inte sluta blogga.

Gitto sa...

Oskar: Tack! Jag har saknat dina kommentarer. Hoppas du mår bättre.

Lagers tabberas sa...

I'm back!

Anonym sa...

Jag lagade lammgrytan igår! Vet inte hur lik din version den blev, men gott var det(intygas även av mina föräldrar, som fick provsmaka). Ovanlig smak (åtminstone för mitt patetiskt okulturella hushåll), men på ett bra sätt. Man kanske borde pröva lite oftare att blanda sina favoritråvaror hejvilt, oavsett hur mystiskt det kan låta... (Kanel och lamm!)

Det receptet läggs definitivt till samlingen.

Anonym sa...

Det är helt klart något viss med mig ;) 5 inlägg på en lördag kallar jag LYX

Anonym sa...

se så fram med lammsoppan nu!