onsdag, januari 10, 2007

Bloggträff!

Precis som Lisa skriver så ska jag göra storstan nästa vecka. Och då vill jag givetvis passa på att träffa så många av mina medbloggare och läsare som möjligt! Därför blir det bloggträff på Judit & Bertil på måndag klockan 17-19. Se så, var nu inte blyga (det är jag om det är till någon tröst) utan hör av er antingen till mig (gittogitto/snabela/hotmail.com) eller Lisa om ni är sugna på att närvara. Jag lovar att det kommer att bli rasande trevligt och antagligen det bästa sättet att tillbringa en sketen måndagskväll på!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, det hade ju varit kul. Men jag bor i Umeå och det är lite långt att åka ner enkomt. Ha en kul kväll, i alla fall! Ser fram emot en uttömmande och detaljerad skildring av träffen.

Damon Rasti sa...

På mitt stammishak, 200 meter från min bostad?! Det här lär jag ju inte missa :)

Anja Allvin sa...

Hej Gitto!
Hoppas att du har haft det roligt i jul :)
Skulle också vilja komma, men det blir nog för långt att åka...
Gästbloggar gärna. Vet inte bara hur jag ska göra- lär mig :-)
Kram

Anonym sa...

Det är nästan så att jag är lite sugen på att dyka upp... Mest för att lära mig mer om mat, men även att se dessa människor i verkligheten!

Gitto sa...

lillebrorsan: Ja, dyk nu upp för guds skull, du är hjärtligt välkommen!

K sa...

Tyvärr så har jag ett annat åtagande på måndag kväll som jag nog inte kan slippa ifrån.

Gitto sa...

k: Så tråkigt! Jag hade sett fram emot att träffa dig, men det kanske vi kan lösa på annat sätt i veckan?

Morelli sa...

Kul! Ska verkligen försöka komma förbi. J&B är bra. Fast de har mycket märkliga teckningar inne på toaletten...
Jenny, också blyg

Anne sa...

Åh, kul! Jag vet inte om jag kan, men jag ska kolla. :)

Sara Rudenmo sa...

åh, det vore roligt. jag tror jag kan komma.

Lisa sa...

Gitto ÄR blyg, tro det eller ej. Men inte hälften så blyg som jag var i hennes ålder. Eller säger man att jag var dubbelt så blyg? Eller att jag bara var hälften så modig? Kom allihopa!

Anonym sa...

Jag kommer! Kanske med hela styrkan (3-åringen och frugan), men i värsta fall bara jag. Ser mycket fram emot extremt nördiga diskussioner. Och en 13-14 öl bara, det är ju ändå måndag.

Oskar sa...

Jag vill också! *snyft* (sparar ni lite chilinötter åt mig åtminstone?)

K sa...

Ja, det måste vi försöka. Hur länge blir du kvar i stan?

(Om mitt möte inte blir för långt så kanske jag tittar förbi och ser om ni är kvar.)

Space babe sa...

Jag kommer!

Space babe sa...

Om jag har en dålig dag kommer jag förmodligen försöka ignorera er alla, men försök att bortse från det. Jag är social, egentligen. Nånstans långt inne.

Lisa sa...

Jag har fått flera mejlsvar vi är nog en bra bit över 10 personeer nu. Typ 15. Jag sk räkna lite ...