torsdag, mars 29, 2007

Summan av Gittogethern: korv!

Tusen tack alla ni underbara bloggare som gjorde kvällen så rolig och morgonen så plågsam (eller vänta, det var vinet ja...). Alla var strålande rara, vackra och roliga - det är helt fantastiskt att få omge sig med så trevliga människor! Och tv-teamet var inte så läskiga som jag trodde, även om jag hoppas att de klipper bort mina nervöst fipplande händer som levde sitt eget liv under intervjun.

Ingen tid finns dessvärre att utvärdera det hela idag, eftersom jag sitter på lånad dator vars tangentbord är synnerligen svårbearbetat, men jag måste passa på att glatt välkomna en ny medlem av familjen Petersson/Richert till kyffet på Linnégatan: Vinlusens härligt tunga köksmaskin är vårt fosterbarn under Vinlusens spännande Kinavistelse. Vilket betyder att jag kan sluta att bara drömma om korvstoppning och snart skrida till verket! Och det i sin tur betyder att Magnus blir tvungen att bygga den där röken han har lovat mig! Haha, bara det gjorde det värt ansträngningen att kånka runt det säkert tolv kilo tunga paketet på Söder!

Jag skriver mer om bloggträffen i morgon!

1 kommentar:

Jessica sa...

Och ommålad är den ju också ;)