söndag, oktober 08, 2006

Lazy sunday

Rapport från sängen: vi har tillbringat hela förmiddagen i sängen med tidningen. Frukost: gårdagens överblivna pizza, cola light, kaffe, choklad och de härligt transfettssmaskiga små champangecremefyllda croissanter som jag köpte i Prag. Man behöver sådana dagar ibland. Upptäckte att minilivset nära mig (som jag aldrig handlat i tidigare) har vindolmar, fetaost i lösvikt (av sådan där underbar mjukfet typ som grekbutiken på möllan har!) och en stor mängd andra spännande produkter, däribland en mystisk konserv innehållande "sheep head & sheep feet". Hm. Kanske inte mitt första val, men en dag måste jag nog köpa en burk bara för att kolla om det överhuvudtaget är ätligt!

Nu ska jag krypa tillbaka till sängen och lyssna vidare på Rockklassiker 106,5. Hihi. Till Magnus förtjusning har de redan spelat AC/DC och ZZ Top. Jag häpnar över denna man.

Inga kommentarer: